ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΝΑ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΞΕΝΙΑ!

 
Συζητήσεις για γάμο; Αναζήτηση για ταιριαστό σύντροφο; Υπάρχουν τρόποι και τρόποι. Ένας, ο πιο αποτελεσματικός κατά την γνώμη μου, είναι η προσευχή. Το περιστατικό που περιγράφεται είναι πραγματικό αν και παράδοξο. Σημειωτέον ότι το πρόσωπο που τα περιγράφει ήταν παραδομένο από μικρή ηλικία στην προσευχή, οπότε το υπερφυσικό αυτό γεγονός δεν συνέβει τυχαία.

Διηγήθηκε η γιαγιά Λαμπρινή: «Η κόρη μου Σταθούλα είχε περάσει τα δεκαοχτώ της και ήταν καιρός για παντρειά. Άρχισαν τα προξενιά, αλλά δεν με ανέπαυαν οι γαμπροί. Ήταν ευκατάστατοι, καλοί άνθρωποι, αλλά με σεσαλευμένη καθαρότητα. Εκείνα τα χρόνια δεν είχε τόσο λόγο η νύφη για την επιλογή του γαμπρού και επειδή είχα την μέριμνα του γαμπρού ήθελα πρώτα απ’ όλα να είναι καθαρός, αγνός. Η Σταθούλα δεν είχε κλίσει για καλογερική όπως εγώ και έπρεπε να βρεθεί γαμπρός. Μια μέρα το βράδυ που πήγα στο κρεβάτι να κοιμηθώ, πήρα ως συνήθως να διαβάσω ένα βιβλίο και ήμουν στενοχωρημένη γιατί δεν βρισκόταν ο γαμπρός. Ο άνδρας μου κοιμόταν χωριστά για μην τον ενοχλώ. Μόλις είχε πάρει ο ύπνος τον άνδρα μου, άνοιξε το παράθυρο μόνο του και μπήκε ο φύλακας Άγγελός μου.
Πήρε το πνεύμα μου. Στο κρεβάτι μου έμεινε το σώμα μου μισοπεθαμένο. Βαδίζαμε-βαδίζαμε χωρίς να ξέρω πού πάμε. Φθάσαμε στην Πρέβεζα. Μου λέει: “Μην σταματάς καθόλου. Θέλουμε να πάμε στη Λευκάδα”. Εγώ δεν ήξερα πού είναι η Λευκάδα. Φθάσαμε στο νησί, πήγαμε σ’ένα σπίτι στην εξώπορτα. Μου λέει ο άγγελος: “Κάθισε εδώ και εγώ θα ανοίξω την πόρτα. Να κοιτάς μέσα”. Άνοιξε την πόρτα του σπιτιού και είδα ένα νέο όρθιο, με κουστούμι, με την πλάτη γυρισμένη. Γύρισε τότε να κλείσει την πόρτα, γιατί του φάνηκε ότι άνοιξε μόνη της και τον είδα και από μπροστά. Ο Άγγελος ήταν πνεύμα και εγώ άυλη και δεν μας έβλεπε. –“Σου αρέσει για γαμπρός στην κόρη σου;” –“Καλός είναι, αλλά είμαστε μακριά.” –“Άγγελος είναι και αυτός όπως και εγώ.” –“Άγγελο θα πάρει η κόρη μου; Άνθρωπος είναι, πώς θα πάρει Άγγελο”, ενώ εννοούσε την καθαρότητά του! –“Από τώρα δεν θα κάνεις άλλο συνοικέσιο για την κόρη σου ό,τι και να σου λένε οι άλλοι. Θα περιμένεις λίγα χρόνια, λόγω κάποιων δυσκολιών, αλλά θα σου τον φέρω τον γαμπρό μόνο του και θα βρει την κόρη σου.” Ξεκινήσαμε την επιστροφή με τον ίδιο τρόπο. Πέρασαν τρία χρόνια και πήγε η κόρη μου με το γιο μου σ’ ένα ζαχαροπλαστείο. Εκεί ήταν ο γαμπρός. Μόλις την είδε, ήρθε και την ζήτησε σε γάμο. Κατάλαβα ότι ήταν αυτός που ήθελε ο Θεός. Τον δεχτήκαμε και δόξασα τον Θεό για την μεγαλοσύνη Του.»
 
Περισσότερα για τον βίο της γιαγιάς Λαμπρινής, στην ανάρτηση Η γιαγιά Λαμπρινή, η ασκήτρια , ιστολόγιο ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΝΟΗ.
 
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: Από το Κεφάλαιο 19 «Λαμπρινή Βέτσιου» του υπέροχου βιβλίου ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, Τομος Α, Εκδόσεις ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2008,
Κεντρική αποκλειστική διάθεση
τηλ 2375061592, 2375061103 fax 2375061103.
 
 
Πηγή: Η γιαγιά Λαμπρινή, η ασκήτρια , ιστολόγιο ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΝΟΗ, http://orthodoxhpnoi.blogspot.gr/
Περισσότερες διηγήσεις από το βιβλίο ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, στο Χριστιανικό Ορθόδοξο Φόρουμ "Άγιον Όρος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου