ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ

Μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...

ούτε η ζωή χωρίς φίλους...

Ελάτε μαζί μας στον κόσμο του ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ για να βαδίσουμε μαζί, να χαρούμε μαζί και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλα τα δύσκολα. Με έναν άλλο τρόπο σκέψης, σε μια άλλη διάσταση για να ζήσουμε το θαύμα.

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΤΗΣ ΣΟΦΗΣ

Νομίζω ότι αυτή είναι η ιδανική ονομασία γι' αυτό το κολιέ,
καθώς είναι δημιουργία της Σόφης, στο Sophie's Paradise.
 
Πλεκτά λουλουδάκια, αλυσίδα, ασορτί νήμα και κορδελάκια
και...έτοιμο.
 
 
Απλό, διαχρονικό, μία σύνθεση που συνδυάζει τέλεια
το αλλοτινό με το σημερινό.
 
Περισσότερα στο Sophie's Paradise και στην ανάρτηση Κολιέ με αλυσίδα και πλεκτά λουλουδάκια

3 σχόλια:

Sophie είπε...

Ελένη μου καλημέρα!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις να παρουσιάσεις μια δημιουργία μου στο μπλογκ σου,και να την στολίσεις με τόσο όμορφα λόγια!!!Πραγματικά δεν το περίμενα και γι'αυτό η έκπληξή μου είναι μεγάλη!!!!!Δεν έχω λόγια σε ευχαριστώ και το εκτιμώ ιδιαίτερα!!!Φιλάκια!!!!

Eleni Di. είπε...

Καλή σου μέρα, Σόφη μου!
Έχεις πολύ όμορφες δημιουργίες στο μπλογκ σου και είναι χαρά μου να σε έχουμε κοντά μας. Έχεις ωραίο τρόπο να κάνεις το παλιό μοντέρνο και είναι ο καλύτερος τρόπος να διατηρηθεί η παράδοσή μας. Συγχαρητήρια!

Eleni Di. είπε...

Πραγματικά, Χριστινάκι! Όμορφο και απλό! Πολύ πρωτότυπο,επίσης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου